Všeobecné obchodné podmienky

Prenajímateľ: Happy TREE HOUSE Betliar, s. r. o., Čučmianska dlhá 1619/21 048 01 Rožňava, IČO: 52576591, DIČ: 2121088387

  1. Objednávka

    • Klient si môže objednať pobyt prostredníctvom rezervačného systému na web stránke happytreehouse.sk
  1. Platba

    • Prostredníctvom GP Webpay (platobná brána). Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club.
  1. Dodacie a platobné podmienky

    • Prenajímateľ sa zaväzuje
      • vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad
      • umožniť v dobe trvania pobytu vyhliadkový posed HappyTreeHouse užívať, na základe uhradenej faktúry za ubytovanie
      • zabezpečiť donášku raňajok do miesta pobytu HappyTreeHouse
    • Nájomca sa zaväzuje
      • zaplatiť za objednaný pobyt dojednanú cenu a rešpektovať bezpečnostné pokyny HappyTreeHouse
      • rešpektovať Návštevný poriadok
  1. Podmienky prenájmu

  1. Reklamácie a storno podmienky, zmeny v rezervácii

    • Reklamácie sú vybavované
      • telefonicky (v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 na telefónnom čísle +420 721 333 862
      • e-mailom (info@happytreehouse.sk)
    • Storno podmienky
      • 22 dní a viac pred príchodom
        • Ak je rezervácia zrušená 22 dní a viac pred príchodom, garantujeme vrátenie 100% prijatej platby, alebo možnosť zmeniť termín rezervácie v rámci aktuálnej sezóny podľa aktuálnej dostupnosti.
      • 21 – 8 dní pred príchodom
        • Ak je rezervácia zrušená 21 – 8 dní pred príchodom, účtujeme storno vo výške 50% prijatej platby, alebo možnosť zmeniť termín rezervácie v rámci aktuálnej sezóny podľa aktuálnej dostupnosti.
      • 7 dní a menej pred príchodom
        • Ak je rezervácia zrušená 7 dní a menej pred príchodom, účtujeme storno vo výške 100% prijatej platby a zmena pôvodnej rezervácie termínu už nie je možná.
  • Mimosúdne riešenie sporov
    • Pokiaľ nájomca – spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým sa vybavila jeho reklamácia alebo ak sa domnieva, že boli porušené jeho práva, má možnosť obrátiť sa so žiadosťou o nápravu.
    • Ak sa na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Nájomca– spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
    • Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia lebo iná oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na webovom sídle ministerstva na adrese http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov).
    • Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    •